matildainamerica.blogg.se - Min värdfamilj

Min värdfamilj

Kom precis på att jag har ju faktiskt inte berättat något om min värdfamilj. Jag tänker inte lägga ut för mycket information eller bilder än, jag måste kolla med familjen först om det är okej :)
 
Familjen består av Cathy, som är ensamstående mamma och tvillingdöttrarna Molly och Lindsay som är 11 år. Det är en väldigt aktiv familj som gärna hittar på saker, antingen själva eller med vänner. Flickorna spelar fotboll, basket och på sommaren så simmar de. Ett plus är att de tycker om hästar, så det känns som vi har väldigt mycket gemensamt.
 
De är väldigt öppna och familjevänliga, de vill verkligen att jag ska trivas hos dom och jag känner redan nu, efter ett telefonsamtal och två skypesamtal att jag redan är som en i familjen. ♥
 
- 10 dagar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0