matildainamerica.blogg.se - Walnut Creek

Walnut Creek

Godaste jag ätit.
 
I söndags hämtade Amanda upp mig här hemma innan vi begav oss mot Walnut Creek. Jag har varit där en gång innan när jag skulle fixa mitt social security number, men det var inte mycket jag fick se just då. Betydligt mer nu, om ändå inte mycket.
Vi gick till Californian Pizza Kitchen och ja vad ska jag säga, något av det godaste jag har ätit. Kyckling såklart, med lite pasta och pestoost, mums.
 
Jag hade kanske inte tänkt att shoppa så jättemycket, men mestadels av mina pengar går till HM. HM, ett svenskt märke men mycket större utbud i USA och ganska mycket rea, så det är helt okej ändå.
 
Tog en sväng på Victoria Secret innan vi satte oss på Starbucks för en del prat. Jag har bara känt Amanda i snart 3 veckor, men det känns som vi har känt varandra hur länge som helst. Vi har alltid grejer att prata om!
Avslutade med target innan vi åkte hemåt. Target är som mini Ullared, allt finns och det är inga direkta priser. 
 
Det var en bra dag och en härlig uppladdning för jobbveckan. :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0