matildainamerica.blogg.se - Earthquake

Earthquake

Idag har jag fått vara med om min livs första jordbävning. Så fort jag tänker på ordet jordbävning så tänker jag på serien OC där de får en så stor jordbävning att hela taket rasar in och det inte går att bo kvar. Men så illa var det inte här idag ;)
 
Efter att jag skickat iväg barnen till skolan gick jag och la mig igen för att ta igen lite sömn. Efter en stund börjar sängen och väggen intill skaka. Jag blev helt förvånad och gick ut för att kolla om det var någon i huset. Vi har byggarbete på bakgården så jag trodde att det kunde vara en av dom, men det var det inte. Fick sen reda på att det var en jordbävning och att det hade varit sammanlagt 4 st idag. Jag har bara känt av en iallafall. Nu vet jag hur det känns och än så länge är det inte så farligt. ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0