matildainamerica.blogg.se - Gym

Gym

 
För att träna till Color Run har jag löptränat i sammanlagt sju veckor. Nu när det är över visste jag egentligen inte hur jag skulle fortsätta min träning då jag tycker att springa samma runda, flera gånger i veckan, är svintråkigt!
Så, igår gick jag och skrev in mig på gymmet! Det är ett gym här i Danville och det tar ca fem till tio minuter för mig att cykla dit. Det är ett gym med både "huvud gym" och klasser så som liknande spinning, kickboxing och yoga. Jag har valt att betala en viss summa för att ha fri tillgång på allt, förutom personlig tränare. Jag får gå dit när jag vill och göra vad jag vill.
 
Jag har varit där två dagar nu och det är så skönt efter ett härligt träningspass. Det är extra roligt när det är så stor blandning på åldrar. Alla snygga killar, hemmafruar och pensionärer hänger där. Idag träffade jag en kvinna, sextio plussare som tyckte att mina träningskläder var snygga ;) tacka vet jag HM! Imorgon ska jag vara där vid halv nio då det är första kick boxing passet. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0