matildainamerica.blogg.se - Skypat igen

Skypat igen

Igår skypade jag med familjen igen, så himla mysiga! Längtar så tills jag äntligen får träffa dom. Vi pratade inte om något direkt utan mest vad som hänt sen sist vi skypade och vad som kommer hända när jag kommer dit och lite. Tjejerna var så gulliga och kramade datorskärmen för att de ville att jag skulle få deras kramar, Helgen jag kommer dit är det någon typ av karneval där alla gator mitt i staden är avstängda och det kommer massa gamla bilar som ska ställas ut typ, så då ska vi bara gå runt och strosa, träffa deras kompisar och bara umgås. Lär ju ha ganska mycket jetlag och vara helt slut så det passar mig.
 
Idag skickade jag in min ansökan till det internationella körkortet, mamma har köpt vakumpåsar så nu är det bara packningen kvar.
 
Om två veckor är jag framme I new York för det största äventyret i mitt liv!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0