matildainamerica.blogg.se - Halloweenhelg

Halloweenhelg

 
Halloweenhelgen är över och det är ganska skönt faktiskt. De går crazy med allt vad halloween har med att göra. Pynt, utklädnad, godis i mängder.
 
Min snälla värdmamma gav mig extra ledigt i fredags så jag fick sluta 2 timmar tidigare. Började göra mig iordning innan Amanda hämtade upp mig för en helg hos henne. Fredag kväll och vi åkte iväg på Halloweenparty tillsammans med andra aupairer. Väldigt trevligt!  Hemma i säng runt halv tre på natten vilket visade sig igår morse när vi sov till 12 (!!!)
Vi drog igång nästa film av Sagan om Ringen, 4 timmar krig och orcher innan vi begav oss mot pizzapicknick i parken. Väl hemma var vi lite sociala och umgicks med Amandas värdfamilj innan vi gick Trick or Treat med hennes värdbarn. O ja, det är galet här. Ivriga barn överallt. Godis överallt. Pyntade hus överallt.
 
Vi hade sen "myskväll" med skräckisarna Insidious 3 och When a stranger calls innan vi drog igång några avsnitt av Bert innan sovdags.
 
 
Inatt drog vi tillbaka klockan vilket gav oss en timme extra sovmorgon och självklart vaknar man tidigt för det... Lite frulle innan vi avslutade Sagan om Ringen maratonet med 3e och sista filmen. Gjorde oss iordning, hämtade upp Sara och åkte vidare mot Walnut Creek och Californian Pizza Kitchen, tredje eller fjärde söndagen i rad.... Godaste maten man inte kan få nog av.
 
Imorn börjar tack och lov en helt vanlig skolvecka och jag får sova hela 15 minuter mer.... ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0