matildainamerica.blogg.se - Regn

Regn

 Mina motionsvägar, det lutar faktiskt överallt på de här gatorna så man kan ändra sin träning hur man vill beroende på åt vilket håll man springer.
Ikväll såg det ut såhär från vårt hus. 🌄
Bild från häromdagen när jag tränade i de värsta backarna ja stött på. Var tillräckligt högt upp så jag kunde se solnedgången över Mount Diablo. 😍
 
Idag har det äntligen regnat här! Eller regn o regn, det har duggat i sammanlagt fyra timmar. Vi behöver verkligen regn för torkan här så det får gärna bli fler dagar.
 
Började min morgon med jobb innan mina tjejer åkte till skolan. Träffade sedan Amanda för fika på Starbucks. Alltid lika trevligt! 
Tyvärr har jag varit helt slut hela veckan så jag har sovit några extra timmar varje dag, men det har inte hindrat mig från att träna. Älskar känslan efter att ha sprungit upp för backarna här i "bergen", jag är helt död efter men det är det som gör de så härligt! Vi ska ju faktiskt springa Colourrun om sex veckor så måste hålla i nu 😉 
 
Hade barnen själv för första gången idag. Det gick så bra och de var så duktiga med läxor och alla andra "uppgifter" de gör varje dag. Vi cyklade till pizzerian för mys innan de träffade sina kompisar och jag bekantade mig med alla löv i trädgården under tiden. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0