matildainamerica.blogg.se - Fars dag

Fars dag

 
Fars dag är snart slut och det är tufft att inte kunna spendera den med den bästa pappan i världen. Jag är så glad att han är just min pappa. Det sägs att pappa är tjejernas första kärlek och det kan jag bara hålla med om. Pappa kommer alltid vara nummer ett! Min pappa är speciell, det vet de flesta. Han är galen, skogstokig (läs älskar skogen) och tycker att dammsuga är det roligaste som finns. Han ställer alltid upp för oss och ser alltid till att vi mår bra! Har han fullt upp, ser han alltid till att få lite extra tid att hjälpa oss eller göra något tillsammans. Han hjälper mig med precis allt, i stallet, när jag behöver fixa något som har med brädor, spikar eller maskiner att göra. Han muntrar upp med sitt skratt, sina dåliga skämt eller med vattenkrig. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om pappa men det bästa av allt är att han är MIN pappa!
 
Hoppas du haft världens bästa fars dag pappa, jag saknar och älskar dig! ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0