matildainamerica.blogg.se - Matchningsprocess

Matchningsprocess

Tänkte dela med mig lite av min matchningsprocess.
 
Match 1
 Den här matchningen låg på min profil bara i någon timme så jag hann tyvärr inte läsa den...
 
 
Match 2
 
 Familj: Mamma, pappa och 2 barn, en kille 12 år och en tjej 15 år.
 
 
Match 3
Familj: Mamma, pappa och en dotter på 9 år.
Den här familjen var faktiskt min Final Match men det upptäcktes senare att familjen inte var amerikanska medborgare så de togs bort från programmet...
 
 
Match 4
 Familj: Mamma, pappa och 2 söner på 5 och 7
 
 
Match 5
 
 
Familj: Mamma, pappa och 3 döttrar på 4, 8, 9 år
 
 
Match 6
 
 Familj: Ensamstående mamma med dotter 15 år
 
 
Match 7
Familj: Mamma, pappa och 2 döttrar på 8 och 10 år
 
 
Match 8
 Familj: Mamma, pappa och 2 döttrar 5 och 8 år
 
 
Match 9
 
Familj: Mamma, pappa och 2 söner 5 och 7 år
 
 
Match 10
Familj: Mamma, pappa, 2 döttrar på 7 och 8 år och en son på 4 år.
Den här familjen skulle jag skriva till men jag hann läsa igenom deras ansökan en gång och sedan var den utbytt
 
 
Match 11 FINAL MATCH!!!
Familj: Ensamstående mamma med 2 döttrar på 11 år.
Den förra familjen byttes ut mot den här och varför är nog för att den här passar mig bättre. Det är alltså min final match.
 
Jag var väldigt kräsen i min matchningsprocess och valde bort flera familjer pga olika skäl som jag inte kommer att ta upp.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0