matildainamerica.blogg.se - Bucketlist

Bucketlist

En Bucketlist måste man ha om man åker som aupair till USA. Jag har väldigt mycket på min men jag kommer varken ha tid eller pengar för att se och upptäcka allt, men drömma kan man ju få göra. :) Andra saker kommer antagligen läggas till efter hand.
 
Äventyr och Upplevelser
♥ Ta kort framför Vita Huset
♥ Besöka Cheesecake Factory √
♥ Se en basketmatch
♥ Colour Run √
♥ Se en kändis
♥ Time Square √
♥ Se en baseballmatch
♥ Se/Gå i Central Park √
♥ Se en NHL match
♥ Collegeparty
♥ Gå på konsert
♥ Se Amerikansk fotbollsmatch
♥ Fira Amerikanska högtider √ Halloween, Thanksgiving, Jul
♥ Åka Gul Taxi i New York
♥ Plugga på College
♥ Roadtrip
♥ Picknick på Newport Beach
♥ Besöka en ranch
♥ Rida på fält i solnedgången
♥ Shoppa på Victoria Secret √
 
Turista
♥ Yosemite √
♥ Alcatraz
♥ Grand Canyon
♥ Hollywoodskylten
♥ Golden Gate Bridge
♥ Empire State Building √
♥ Niagarafallen
♥ Walk of Fame
♥ Golden Gate Park
♥ World Trade Center Memorial √
♥ Top of the Rock √
♥ Lafayette Hillside Memorial √
 
Städer/Delstater
New York √
♥ Los Angeles, Kalifornien √
♥ San Francisco, Kalifornien √
♥ Hollywood, Kalifornien
♥ Orange County, Kalifornien
♥ Las Vegas, Nevada
♥ Salt Lake City, Utah
♥ Texas
♥ Miami, Florida
♥ Tennessee
♥ Wilmington, North Carolina
♥ Washington DC
 
♥♥♥ Framför allt ska jag försöka få ett fantastiskt år med min fina värdfamilj.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0