matildainamerica.blogg.se - They're here!

They're here!

 
Äntligen är dom här!!! Igår kväll hämtade jag mormor och syster vid barten i Walnut Creek. Kändes så konstigt att hämta dom men kändes inte som det är fyra månader sen jag såg dom sist... Tjöt ännu en gång som en gris men är så glad. ♡
 
Idag har vi bara hängt här tillsammans, tog en sväng till San Ramon för att hämta vår fina bil som vi ska ha under tiden de är här, aldrig kört en så ny bil... ;) åkte vidare till Dublin så jag kunde låsa upp mina svenska och amerikanska telefoner, så nu kan ja äntligen använda min gamla samsung igen, min följe slagare som jag saknat så mycket! Tog med oss lite pizza hem för lunch innan mina barn kom hem från skolan.
 
Kollar nu lite olika college för att senare kunna få ihop mina 6 credits vi måste läsa. Om det funkar så lutar det åt att det blir Badminton och självförsvar, hoppas bara de kan ingå i programmet. :)
 
 
Vår pärla vi ska ha nu när de är här. :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0