matildainamerica.blogg.se - Training School

Training School

 
Vi kom fram till Training School i måndags kväll. Det var först ett infomöte och vi fick pizza till "kvällsmat", vi fick nycklar till våra rum, handdukar och lakan. Om värdfamiljerna ville, så kunde de köpa presenter till deras aupair. Min familj var så snälla så jag fick hela paketet vilket var en väska, 2 tröjor, vattenflaska, 3 presentkort, New York Tour och biljett upp till Top of The Rock, så himla snälla!
 
Jag trodde att jag skulle vara själv i mitt rum eftersom det inte hade kommit några andra till rummet, men mitt i natten kom en tjej från australien och en från japan.
Tisdag och onsdag hade vi lektioner hela dagarna, jag hamnade i samma klass som Frida och andra sköna människor, så det vara ganska bra. Onsdag kväll hade vi föreläsare från Polisen som pratade om bilkörningen i USA.
Torsdag fm hade vi första hjälpen kurser och på kvällen var det dags att åka in till New York City.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0