matildainamerica.blogg.se - Kväll med andra aupairer

Kväll med andra aupairer

Äntligen någon som hört mitt namn tidigare och kan stava det rätt... 😉
 
Precis hemkommen efter en kväll på Starbucks i Blackhawk där vår LCC Anna hade fixat en träff för alla som ville träffas, nya som gamla. Snälla Sara körde på mig då jag inte är igång med körningen än.... Träffade många trevliga aupairer, varav en min hostmum pratat om då barnen går på samma skola. Idag fick jag ett ansikte och insåg att vi var vänner på facebook... 😉 
 
Tidigare idag träffade jag Sara för lunch, roligt att träffa fler härliga svenskar här i området 😊 Jobbade sen mellan 15-18 innan jag blev upphämtad. 
 
Imorn ska ja träffa Amanda för Starbucks "frulle" innan jag ska ha barnen själv för första gången. Wish me good luck.... Haha.
 
Nu ska ja kolla ett avsnitt Grey's, ja jag är fast, innan det är dags att sova. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0