matildainamerica.blogg.se - Helgen

Helgen

 
 
Min första riktiga "lediga helg" blev bättre än vad jag hoppats på. I lördags gick jag till farmers market, en mini marknad med frukter överallt, man kunde köpa crepes, juice och kakor typ. Jättemysigt men det var så varmt så var bara där en liten stund. Familjen hämtade sen upp mig och vi åkte och kollade på tjejernas fotbollsmatch. Det var så fint med en fotbollsplan lite högre upp och se bergen i bakgrunden. Tyvärr förlorade de men jag tycker att de gjorde en jättebra match och mina små var så duktiga!
Senare träffade jag ett gäng andra aupairer på Starbucks. Mycket trevligt!
 
I söndags hade jag tänkt att kolla på tjejernas matcher, men båda var ganska sent och ganska tight imellan så jag hade inte kunnat göra någonting annat. Träffade min hm föräldrar på förmiddagen när de kom hit med lunch. Så trevliga och roliga! På eftermiddagen hämtade Amanda upp mig och vi och två andra tjejer åkte till IKEA för köttbullar, dock är jag inget jättefan av köttbullar förutom mammas och mormors... ;) Hittade mina "vanliga" ramar som jag har hemma så tre stycken fick följa med mig hem. Lär behöva ett antal till, men det får bli en annan gång. :)
 
Min helg har iallafall varit kanon och jag har redan träffat så många härliga människor här i Californien! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0