matildainamerica.blogg.se - Tre veckor

Tre veckor

 
Igår har jag varit här i Danville i hela tre veckor. Jag vet inte vart tiden tar vägen, det går så fort... Jobbveckan har varit helt okej. Tjejerna har bara gått halvdagar i skolan så jag har jobbat ca 9h om dagen och igår var de lediga hela dagen, vilket de också är på måndag. Jag har dock inte varit jättepigg, lite mer hänging och trött och har därför sovit all min lediga tid och lagt mig ännu tidigare än vanligt. 
 
Tidigare i veckan har jag träffat Amanda, Linn och Sara. Tre svenska tjejer som bor i mitt "område". Igår var jag och Amanada och bowlade vilket var jättekul så det ska vi göra fler gånger.
Har upptäckt det där med lokal pool två dagar nu. Igår fick jag lite extra ledigt på eftermiddagen och passade på att simma lite.
Samma sak idag när jag varit ledig hela dagen. Startade med fotbollsmatch imorse och sedan har jag legat vid poolen och simmat ynka 500m.. Jag har spenderat sammanlagt fyra timmar i solen, väldigt lite för att vara mig, men jag är brännd.... det svider och kliar och mina värdbarn tycker synd om mig... ;) Har bara mig själv att skylla och jag älskar solen och framför allt att få vara solbrännd ibland. Nu ikväll har vi haft kompisar på besök och använt pizzaugnen ännu en gång. Tänk och ha en sån hemma... ;)

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0