matildainamerica.blogg.se - Noll rutin

Noll rutin

 
I två dagar har jag varit ledig, vilket innebär noll rutin över huvud taget. Jag har sovit länge på morgonen, slappat igenom dagen för att vara vaken sent på kvällen. Jag är helt slut!
Mina tjejer har varit på camp med skolan och kom hem för fyra timmar sen. Fixade lite middag, gjort några tvättar och idag har jag för första gången lagt dom själv. Inga problem, de vet deras regler så det är bara att jag ska lära mig allt också. Fick till och med nattikram av den "tuffa", vilket känns väldigt bra då jag börjar komma in på henne lite mer.
Tidigare idag bakade jag kanelbullar, samtidigt som jag tittade på Grey's såklart. Dock vet jag inte vad som är felet med ingredienserna här i usa. Jästen är typ pulver, ingenting jäser och allt blir jättetorrt. Bullarna blev hur små som helst och knappt färdiga, men de går att äta som tur är.
 
Imorgon jobbar jag som vanligt igen och på dagen ska vi ut och försöka hitta kostymer för till helgen är det Halloween.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0