matildainamerica.blogg.se - Min helg

Min helg

 
I fredags jobbade jag till strax innan sex, sen hämtade Amanda upp mig för Starbucks innan vi skulle iväg och bowla. Den här gången var det mer jämnt och efter en kass första serie, drog vi igång med bäst av tre. Lika efter de två första men efter den tredje stog jag som segrare med fyra ynka poäng. Härligt när det är så jämt, då blir det match! Vi åkte sen hem till Amanda och avslutade kvällen med ett antal avsnitt av Bert.
 
Lördag och vi segade igenom hela morgonen. Vi åkte sedan till Emelie för att baka kanelbullar. Blev hemskjutsad och va hemma knappt en timme innan min familj kom hem och vi kollade på tv en stund innan jag gick och la mig och hade lite filmkväll.
 
Söndag runt lunch blev jag upphämtad igen av Amanda och Sanna. Vi tog en Starbucksdejt innan vi gick på Amandas lcc möte. Lcc möten har vi för att träffa vår lcc, som är som vår kontaktperson, men också andra aupairer i området och eftersom jag inte kunde gå på mitt den här månaden så kunde jag gå på det här istället.
Vi åkte sen till Walnut Creek och åt på CPK igen... haha, än så länge det enda vi ätit på när vi varit där för att sen skjutsa Sanna till barten inna vi åkte hemåt igen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0