matildainamerica.blogg.se - Starbucks

Starbucks

 
Alla som åker som aupair kommer snart märka att man inte klarar sig utan Starbucks. Jag är där flera gånger i veckan och för det mesta samma ställe. Idag var dock ganska roligt när man stått i kö en stund och sedan kommer fram till kassan och möts av personalen som känner igen mig, vet vad jag heter och börjar säga orden på svenska som vi lärt dom tidigare ;) Måste bara betyda en sak, att vi är där alldeles för mycket... Hon är så himla härlig och idag kunde jag beställa min nya "special", pepparkakslatte utan kaffe, eller varm oboy fast utan oboy och med pepparkaka istället. Min nya favorit! Älskar att de börjat med de röda muggarna och börjat "julpynta".
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0