matildainamerica.blogg.se - Fredag

Fredag

älskar färgerna på hösten. ♥
 
Fredag kväll och det är äntligen helg och sovmorgon imorn! Började dagen med jobb och sen skypade jag med mamma och pappa en stund innan jag mötte upp Amanda för lunch. Jobbade på eftermiddagen igen, tjejerna hade en kompis över och sedan lite egentid så då passade jag på att baka. Första gången med annorlunda recept när man använder cups, tablespoons osv. Gjorde "bananabread", är ungefär som en blandning av sockerkaka och bananmuffins. Så god!
 
Nu ikväll har vi varit ute och ätit. Det är ganska annorlunda mot hemma då man kan få nästan dubbelt så mycket mat här, så jag lämnar typ alltid hälften... Körde hem och reaktionen från mina värdbarn när de klev ur bilden gav ett gott skratt. "I'm out! I survived! Feels so good to stand on the ground again" De la sig till slut på marken för att visa sin glädje.. haha!
 
Avslutade dagen med lite tv mys och Hawaii Five-O. Min värdmammas bror känner en av producenterna till både H5O och Lost, vem vet, kanske får man träffa en kändis någon gång ;)
 
Imorn ska jag och Amanda iväg och shoppa, äntligen! På söndag ska vi, efter många veckors löp-träning och kämpande, springa Color Run i San Francisco! Har sett fram emot den här helgen!
Jennie
2015-11-21 @ 00:18:58
URL: http://jenniesvenssons.blogg.se

Hahahah älskar dina ungar!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0