matildainamerica.blogg.se - I'm on my way

I'm on my way

 
Förra veckan var jag och fixade mitt hälsointyg hos läkaren och häromdagen fick jag tillbaka det på posten. För att åka som au pair till USA måste man ta ett tuberkolos test och det tar några dagar att få svar på det. 
 
Idag fick jag min tid på Amerikanska Ambassaden i Stockholm, ca 4 veckor dit men det kommer gå sjukt fort och snart är jag där. Det är mycket papper som ska fixas och som ska med, måste vara ute i god tid annars kommer jag säkert missa något. Det som är kvar nu är att ta kopia på mina betyg, fixa internationellt körkort och få mitt polisregister. 
 
När de 3 sista sakerna är gjorda är det bara börja skriva packlista, allt som ska köpas innan och mest förbereda för avresa. Det ska bli så sjukt kul att komma iväg!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0