matildainamerica.blogg.se - Äntligen!!!

Äntligen!!!


 
 
Jag har varit så nervös och spänd men äntligen kan jag börja skriva av mig! För, om exakt 3 månader sitter jag på ett flyg, med en enkel biljett, mot USA!!!!!!!!!!!!
Jag kommer att bosätta mig i West Orange, New Jersey för att under ett år jobba som aupair.
Jag har fått en match med en familj som jag verkligen känner är rätt, men något jag inte kommer skriva om ännu.
West Orange ligger i New Jersey som är ca 30 min väster om New York, alltså bara 30 minuter till städernas shoppingstad, The Big Apple.
 
Kan knappt fatta att det är sant!!! Mycket som ska hinnas med och göras innan och det är 3 månader som kommer gå sjukt fort.
 
Jag är så redo för mitt livs största äventyr!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0