matildainamerica.blogg.se - Klar för ambassaden

Klar för ambassaden

 
Jättebra uppdatering här ja... skyller på att jag varit på resande fot i nästan 3 hela veckor ;)
 
Idag har jag iallafall fixat det mesta till Amerikanska ambassaden i Stockholm som jag besöker nästa tisdag. Väntar bara på mitt utdrag från skatteverket och sen är jag så gott som klar. Fattar egentligen inte hur mycket papper det är som ska med och det värsta är ju om man glömmer något. Efter ambassden ska jag strosa runt på Stockholms kända gator och leta presenter till min värdfamilj. Ganska svårt faktiskt då jag inte har en aning om vad man kan köpa.
Förra veckan var jag i Ullared, bästa stället att köpa alla nödvändigheter på. Fick med mig en stor knallrosa resväska, adapter, lite kläder och som sagt nödvändigheter med mig hem. Sprang in på Net on Net och köpte mig en ny kamera också. Min gamle Nikon hänger inte med så mycket längre och det kan vara bra och ha en mindre och smidigare att ta med sig. Nu är nog allt fixat som jag ska ha med mig till mig själv.
 
Exakt på dagen 7 veckor kvar tills jag åker!!!!!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0