matildainamerica.blogg.se - Sjukstuga

Sjukstuga

Saknar svea och min gröna trädgård...
 
För cirkus en vecka sen blev jag sjuk och har inte alls mått bra. Jag har sovit konstant de timmarna jag inte jobbat. Tack och lov börjar jag bli piggare nu... Mina tjejer har varit sjuka i flera veckor men det har min brutit ut än, så jag antar att det är de som smittat mig.
 
Idag har jag ensamtid med dem hela kvällen och ska lägga dom själv för andra gången, det gick bra sist så jag tror inte det blir några problem alls. Lovat att vi ska äta McCheese ikväll, vilket vi gör sisådär 5/7 kvällar i veckan.... Börjar tröttna på makaroner nu faktiskt...
 
Nu ska jag gå och köpa lunch innan tjejerna kommer hem och jag börjar jobba vid tre. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0