matildainamerica.blogg.se - Jul

Jul

I år är nog första året som jag inte har någon julfeeling över huvud taget. Vi har ingen snö och det är varmt... Det känns så konstigt att inte vara med familjen, men jag vet att hade jag varit hemma så hade det inte varit någon jul iallafall. Ingen jul som det brukar vara. Morfar är inte hemma så det skulle inte vara en typisk Svensson julafton, vi har inte längre firande hos farmor och det har alltid varit så... Helst av allt skulle jag vilja vara hemma, spela spel, dricka glögg, mysa, kolla på film och varje dag tvingas gå ut till stallet för att mocka, med hjälp av mamma och pappa så vi kommer in fort och kan fortsätta julmyset.
 
Typiskt familje-julaftonsbild i mormors kök med all mat hon gjort. ♥
 
När det gäller spel går vi alltid all in och slutar i asgarv och när det är mellandagsrea åker vi oftast till Jönköping, vi går på A6 för klädletande, pappa får alltid bära våra påsar. Det slutar dock alltid med att han får gå in på biltema och Jennie går till mediamarkt, likadant år efter år... ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0